Po přihlášení si zákazník může objednat obědy přímo v jídelním lístku na zvolený týden. Pokud se například za dva dny rozhodne počet jídel upravit, tak si znovu otevře jídelní lístek a provede úpravy.
Pokud potřebujete zadávat objednávky za jiné zákazníky (pracovníky, důchodce, atd.), tak vyberete osobu, kterou pověříte zadáváním objednávek. Pověřené osobě nastavíte práva na zadávání objednávek a přiřadíte jí příslušné zákazníky.
Pokud existuje objednávka jen na papíře, tak může pracovník restaurace snadno provést novou objednávku. Také může podle aktuálních požadavků změnit stávající objednávku nebo celou objednávku smazat.
V některých případech je možné použít pro zadávání objednávek seznam zákazníků podle abecedy. U vybraného zákazníka seprovede objednávka přímo v jídelním lístku.
Jídelní lístek na zvolený týden snadno vytvoříte nový nebo zkopírujete.
Do Datum ukončení vyplníte datum a čas ukončení možnosti zadávat a upravovat objednávky v jídelním lístku.
Do Příplatek od vyplníte datum a čas pro objednávání jídel s příplatkem.
Jídelní lístek se vždy přiřazuje k určitému týdnu, ve kterém se nastavuje od kdy do kdy platí možnost objednávání.
Z objednávek za zvolené období si vytisknete souhrn jídel, který dáte do kuchyně pro jejich přípravu.
Jídlo můžete také vydávat jednoduše v restauraci nebo jídelně. Výdej provedete přímo v seznamu zákazníků. Také můžete provést výdej načtením QR kódu z mobilu nebo z kartičky zákazníka.
Pro každého zákazníka nastavíte určitou trasu a pořadí rozvozu. Pak jednotlivé trasy na každý den vytisknete a předáte řidiči. Vytištěná trasa s počtem jídel, polévek a cenou umožňuje řidiči naložit a rozvést jídla všem zákazníkům na seznamu a vybrat peníze.
Také si můžete vygenerovat trasu na Google mapě a pak trasu na mapě odeslat e-mailem do mobilního telefonu vybraného řidiče. V mobilním telefonu řidiče potom trasu otevřete a snadno spustíte navigaci na Goole mapě.
Zákazníci si posílají peníze na kreditní účet, a pak už si jednoduše objednávají obědy až do výše svého kreditu.
Můžete si vytisknout účtenky za zvolené období (týdně předem / týdně zpětně / měsíčně).
Hromadná fakturace Vám ušetří hodně práce a času. Na jedno kliknutí provedete automatickou fakturaci objednávek za zvolené období (týdně/měsíčně) a následně všechny faktury automaticky odešlete e-mailem. Po odeslání faktur můžete udělat export všech faktur najednou do účetnictví.
Po zadání rozpětí faktur od/do provedete export všech faktur najednou. Vzniklý soubor potom snadno importujete do účetnictní.
Po registraci se Vám ozveme a pomůžeme Vám s nastavením Objednávkového systému a importem vašich zákazníků.
Nebo nám zavolejte na telefonní číslo 777 317 089 a všechno se dozvíte během několika minut.
2019 - 2024 Copyright © IS-EXPERT - vývoj software na zakázku. Objednávkový systém pro restaurace a rozvoz jídel. Rozvoz jídel.