Zákazníci a firmy si můžou jednoduše objednávat obědy přímo v jídelním lístku

Po přihlášení si zákazník může objednat obědy přímo v jídelním lístku na zvolený týden. Pokud se například za dva dny rozhodne počet jídel upravit, tak si znovu otevře jídelní lístek a provede úpravy.

Pověřená osoba (zákazník) může zadávat obědy za jiné zákazníky 

Pověřená osoba (zákazník) může zadávat obědy za jiné zákazníky

Pokud potřebujete zadávat objednávky za jiné zákazníky (pracovníky, důchodce, atd.), tak vyberete osobu, kterou pověříte zadáváním objednávek. Pověřené osobě nastavíte práva na zadávání objednávek a přiřadíte jí příslušné zákazníky.


Pracovník restaurace může snadno provádět zadávání nebo změny objednávek

Pokud existuje objednávka jen na papíře, tak může pracovník restaurace snadno provést novou objednávku. Také může podle aktuálních požadavků změnit stávající objednávku nebo celou objednávku smazat.

Zadávání nebo změny objednávek můžete i v seznamu zákazníků 

Seznam zákazníků podle abecedy

V některých případech je možné použít pro zadávání objednávek seznam zákazníků podle abecedy. U vybraného zákazníka seprovede objednávka přímo v jídelním lístku.


Jídelní lístek

Jídelní lístek na zvolený týden snadno vytvoříte nový nebo zkopírujete.

Do Datum ukončení vyplníte datum a čas ukončení možnosti zadávat a upravovat objednávky v jídelním lístku.

Do Příplatek od vyplníte datum a čas pro objednávání jídel s příplatkem.

Nastavení možnosti objednávání od/do pro jídelní lístek 

Nastavení možnosti objednávání od/do pro jídelní lístek

Jídelní lístek se vždy přiřazuje k určitému týdnu, ve kterém se nastavuje od kdy do kdy platí možnost objednávání.


Příprava jídel

Z objednávek za zvolené období si vytisknete souhrn jídel, který dáte do kuchyně pro jejich přípravu.


Výdej jídel

Jídlo můžete také vydávat jednoduše v restauraci nebo jídelně. Výdej provedete přímo v seznamu zákazníků. Také můžete provést výdej načtením QR kódu z mobilu nebo z kartičky zákazníka.


Rozvoz jídel a tisk trasy

Pro každého zákazníka nastavíte určitou trasu a pořadí rozvozu. Pak jednotlivé trasy na každý den vytisknete a předáte řidiči. Vytištěná trasa s počtem jídel, polévek a cenou umožňuje řidiči naložit a rozvést jídla všem zákazníkům na seznamu a vybrat peníze.

Mapa trasy

Také si můžete vygenerovat trasu na Google mapě a pak trasu na mapě odeslat e-mailem do mobilního telefonu vybraného řidiče. V mobilním telefonu řidiče potom trasu otevřete a snadno spustíte navigaci na Goole mapě.


Kredit pro zákazníky

Zákazníci si posílají peníze na kreditní účet, a pak už si jednoduše objednávají obědy až do výše svého kreditu.

Také si pro výběr peněz můžete vytisknout účtenky 

Účtenky

Můžete si vytisknout účtenky za zvolené období (týdně předem / týdně zpětně / měsíčně).


Hromadná fakturace s automatickým odesíláním faktur e-mailem

Hromadná fakturace Vám ušetří hodně práce a času. Na jedno kliknutí provedete automatickou fakturaci objednávek za zvolené období (týdně/měsíčně) a následně všechny faktury automaticky odešlete e-mailem. Po odeslání faktur můžete udělat export všech faktur najednou do účetnictví.

Export faktur do účetnictví 

Export faktur do účetnictví

Po zadání rozpětí faktur od/do provedete export všech faktur najednou. Vzniklý soubor potom snadno importujete do účetnictní.

Začněte používat Objednávkový systém už dnes. Dostanete 30 dní ZDARMA.

Registrace restaurace

Po registraci se Vám ozveme a pomůžeme Vám s nastavením Objednávkového systému a importem vašich zákazníků.

Chcete ukázat, jak to všechno funguje? Rádi Vám všechno předvedeme. Napište nám.

Nebo nám zavolejte na telefonní číslo 777 317 089 a všechno se dozvíte během několika minut.